Wie zijn we?

Wij zijn een buitengewone secundaire school (BUSO) in Antwerpen en bieden opleidingsvorm 3 (OV3) aan.

Leerlingen van 13 tot 21 jaar met een IAC-attest of M-attest type basisaanbod of type 3 kunnen bij ons terecht voor een beroepsopleiding Horeca, Metaal of Organisatie en logistiek.

Meester geeft agenda aan jongen in een klas van Leerexpert Schoolstraat.

Wat vinden wij belangerijk?

• Wij bereiden onze leerlingen voor op een tewerkstelling in het gewone arbeidsmilieu en op zelfstandig functioneren in de maatschappij.
  • Dit doen we in een interculturele, open en warme leer- en leefomgeving.
  • Wij zijn een school met een hart! Verdraagzaamheid, respect en beleefdheid zijn heel belangrijk voor ons.
  • Het zorgteam helpt onze leerlingen elke dag met hun moeilijkheden en/of vragen. Ons schoolteam geeft onze leerlingen enorm veel kansen.

Ontdek onze opleidingen

Wij bieden opleidingsvorm 3 voor alle onderwijsfasen.  Vanaf de kwalificatiefase bieden wij ook 2 opleidingen aan in duaal leren.